Click to Visit
Zene.net törzsasztal - Keresek
Kereső:
Részletes kereső!
Belépés regisztrált tagoknak:
Login:
Jelszó:
Üdvözlünk a Zene.net fórumában!

Regisztráld magad most! Ezáltal Te is hozzászólhatsz a különböző témákhoz és új témát is nyithatsz!
Regisztráció | Kereső | Kategóriák

1  2  3  4  5  6  7  8  

netsound e-mail | 2009-05-19 08:29:58 | 255.
A netsound.hu kreatív mobiltartalom alkotók klubja. Az alkotó tehetség, pénzt hoz neked! Műsorodat, klippedet, saját előadásodat, most és itt eladhatod!
attilaneuholz e-mail | 2009-05-18 14:44:04 | 254.
Tangóharmónika oktatást vállalok kortól függetlenül Érden és környékén, végzett diplomás zenetanár vagyok, részletekről telefonon
tel:06209238659

Jamo e-mail | 2009-05-17 14:24:56 | 253.
Üdv!

Keresnék én egy számot amit már évek óta keresek de még nem tudtam megszerezni. Egy elég kemény techno zenéről lenne szó, a címét előadóját sajnos nem tudom egy mély férfi hang csak annyit mond benne( bocs a helyesírásért de nem vagyok angolos): "Party people for a dislake" . Valami ilyesmit mondhat a kemény basszus mellett, gyorsan. Nagyon megköszönném ha valaki ráismer erre a számra, ide is írhat de leginkább E-mailra: jamo19@freemail.hu

Pusztafeszt e-mail | 2009-05-06 06:45:10 | 252.
Zenekarok figyelem!


Van egy jó bandád, de nincs hol fellépnetek? Jól zenélsz, és ezt meg szeretnéd mutatni a nagyközönség előtt is? Vagy csak egyszerűen meg szeretnéd mutatni magad és a bandád? Esetleg megpályáznád a legjobbnak járó értékes hangszervásárlási utalványt?

Akkor ne habozz, hanem JELENTKEZZ a pusztafeszt.koncertek@gmail.com címen, és küldjük a részleteket.

balika1 e-mail | 2009-04-22 11:16:26 | 251.
Zongorán illetve billentyűs hangszereken játszom és zenei gyakorlópartnert keresek.

Szerintem úgy lehet a legjobban megtanulni zenélni ha másokkal játszol. Természetesen