Click to Visit
Rock - Gitártanulás
Kereső:
Részletes kereső!
Belépés regisztrált tagoknak:
Login:
Jelszó:
Üdvözlünk a Zene.net fórumában!

Regisztráld magad most! Ezáltal Te is hozzászólhatsz a különböző témákhoz és új témát is nyithatsz!
Regisztráció | Kereső | Kategóriák

1  2  3  4  5  6  7  

Atm e-mail | 2006-11-01 09:08:33 | 162.
Én kb 1 hónapja kezdtem el. Van 1 Phil márkáju vadi uj gitárom, meg egy 45 éves tanárom, aki igazából basszer, de a szóló is jól megy neki
rockerzsuzsi e-mail | 2006-10-31 18:52:54 | 161.
Persze, hogy van!
Én kb 2 napja kezdtem el gitározni, úgy, hogy eddig gitár nem volt a kezemben. Szóval én is kezdő vagyok...


Előzmény: Atm (160.)
Atm e-mail | 2006-10-31 17:55:53 | 160.
Hali. Most találtam ezt a jó kis fórumot, gondoltam beköszönök. Remélem van hely még1 gitározni tanulónak....
Pajtás e-mail | 2006-10-31 17:16:46 | 159.
Első gitárommal (elektromos) én is így vagyok, voltam, és leszek is... egyszerűen imádom... Nem bírnám eladni semmi pénzért... (Nem mintha valami világmárka lenne, de...) Amúgy apám 4000 Ft-ért vette egy nem hozzáértőtől. Mivel apám sem hozzáértő, megkérdezte tőlem, hogy megért-e ez 4000Ft-ot... hehe...

Most akarok venni akusztikust...


Előzmény: rockerzsuzsi (158.)
rockerzsuzsi e-mail | 2006-10-31 17:03:37 | 158.
Egyébként, ha nem fájnának az ujjaim, szerintem egész nap a kezemben lenne a gitár. Csak hát mivel fáj, ezért kénytelen vagyok szüneteket tartani. Az a baj, hogy így a húrokat nem tudom rendesen lenyomni, mert egyből fáj, ahogy hozzáérek, de majd hozzászokok, meg az ujjaim is....remélhetőleg.
Annyira szeretem ezt a gitárt, hogy nem is tudom leírni. Vele aludnék, vagy nem tudom. De mondom, ha nem fájna az a nyanvadt ujjam, akkor sz.tem egész nap gyakorolnék. Főleg most, hogy iskolaszünet van. :D


Előzmény: rihi (156.)
Barbaryan e-mail | 2006-10-31 17:01:07 | 157.
üdv