Click to Visit
Rock - HIM
Kereső:
Részletes kereső!
Belépés regisztrált tagoknak:
Login:
Jelszó:
Üdvözlünk a Zene.net fórumában!

Regisztráld magad most! Ezáltal Te is hozzászólhatsz a különböző témákhoz és új témát is nyithatsz!
Regisztráció | Kereső | Kategóriák

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  
26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  

Galathea e-mail | 2004-02-11 11:24:57 | 1204.
Sajna legközelebb csak pénteken tok feljönni, de remélem addigra valaki ír is vmit. Éljenek a vámpírok, Lestat, a Tankcsapda, meg egyéb érdekes, horrorisztikus vámpír-fan. Béke belétek!

Előzmény: Galathea (1202.)
ville-girl e-mail | 2004-02-11 11:14:58 | 1203.
Nem akar vki venni egy XXL-es (férfi)HIM pulcsit???lécci!!!
Galathea e-mail | 2004-02-11 11:12:43 | 1202.
Hali mindenkinek! A HIM tök jó, a Kárhozottak meg egyenesen isteni(főleg Lestat )! Megőrülök a vámpíros sztorikért, tudna valaki ajánlani nekem néhányat?

Előzmény: ville-girl (1166.)
ville-girl e-mail | 2004-02-11 11:07:11 | 1201.
affranc....már megint nem tudtam kifejezni magam...Szóval még a többiek imádnak dumálni+ilyenek addig én magamra maradok a gondolataimmal és teljesen ki tudom magam zárni a világból...na szóval értitek...
death666 e-mail | 2004-02-10 19:29:37 | 1200.
Raz küldtem mailt mert most festettem a szobám egész falára egy képet és gondoltam elküldöm milyen lett:))
Puszi mindenkinek!!!

who?? e-mail | 2004-02-10 16:04:39 | 1199.
megyek, meghallgatom a live comet, the sacramentet, nehogymár az igazi legyen meg...:(
na mind1, aztán keep on pretending...de ez nem enyhít a terhen...
sorry...

who?? e-mail | 2004-02-10 16:01:18 | 1198.
tök szánalmas vagyok, aki az unnamed feelling"ről akar hallani, amikor nem férsz a bőrödbe, mert 1 másik életet akarsz, de meghalni nem, akkor mailben érdeklődés van...

én nem is régen, a funeral of heartsban láttam őket először.amikor elkezdődött ösztönösen becsuktam a szemem, és végighallgattam...hát látni nem láttam semmit, de mind1...jó volt, nagyon...akkor rohantam a géphez, de még nem volt netem...ez gáz volt.
aztán jött a buried alive by love és...buried alive by this song...még most sem tudom felsorolni reflexből a tagokat...:)
akkor lett net, és kezdtem, töltögetni...eh...bizony...először jött a love metal, aztán mikor végérvényesen rászántam magam...jött a múlt:razorblade romance-ekkor megértettem mért nevezted el magad razorbladekissnek, raz. most 1 hete, hogy meghallgattam, a deep shadows...-t,de máris olyan, mintha elejétől a végéig velem lettek volna.ezel együtt ment a greatest is a hangfalra...
ki ne felejtsem a hotlyricsot, a beküldéseket, a borítókat, honlapokat, letöltésket, koncertfelvételeket és...dobpergéést kérünk!

Klipek:Buried alive by love
heartache every moment
gone with the sin
in joy and sorrow
join me
join me(ice version)
pretending
the sacrament
+ himonline-on a funeral of hearts
namármost, kijelenthetem, hogy pontosan 6 napja, és 22 órája, hogy a HIM számomra is the BEST OF THE BESTS!azóta pedig...a pretenging és a heartache every moment kezdenek vmit csinálni belem...nem hittem volna, h az előbb említett sötét léleknek lehet sötétebb oldala is
jah, és h valamit mondjak a greatestsről, a wicked game-t pont azelőtt láttam, mielőtt meghallgattam volna a himes változatot...:)
jah ez elég nehéz úgy, hogy a HIM a "normális" emberek szemében tiltott dolog eme pár négyzetméteren... sok lett.nagyon..
ja, és el ne felejtsem, én dumalady vagyok, csak nem árt 1 kis változás...:)

ville-girl e-mail | 2004-02-10 15:26:02 | 1197.
Szóval én úgy lettem fanatikus hogy végtelen sötét és keserű világnézetű voltam/vagyok csak palástoltam de 1szer leültem a TV elé és vmi megfogott a HIMben!!!tudtam hogy ők fogják megmutatni a helyes utat...igen!!Általános tulajdonságom mostanában hogy elmélkedek,kalandozgatok órán és gyakran már húznak is otársaim:"Főld hívja Szabinát,Szabina jelentkezz!!!"
de ez nemtom mért van.mindenben az élet értelmét keresem
elszalad az idő és még mindig ott tartok....
Ja és azt meg tudjátok bocsájtani hogy kb.1 évig halálosan szerelmes voltam LINDébe??Tényleg csak a zenéjük miatt szeretem őket MÁR!!!Korábban is aztán estem bele!!!

Előzmény: Razorbladekiss (1184.)
ville-girl e-mail | 2004-02-10 15:19:17 | 1196.
Hmmmm ezt a cicát elbasztam.....majd legközelebb

Előzmény: ville-girl (1195.)
ville-girl e-mail | 2004-02-10 15:07:58 | 1195.
Teljesen nem ismerek magamra!!Végigbőgtem a The Path-ot amikor megkaptam magyarul annyira teccik!Ti is cigiztek?!Oh sorstársaim!My darling!!!!!!!
/\___/\Teccik a cicám?
! . .!
!___o_!

ville-girl e-mail | 2004-02-10 14:54:33 | 1194.
Köszy megnyugtattatok h.nem én vagyok csak így...Mindig bennem lappangott a "sötétség"és a HIM kihozta....Most egy kérdést tennék fel(bár ciki egy HIM rajongótól)még soha nem hallottam a Linde 1üttesét a Daniel&Lion-t.Vhol a net-en +lehet hallgatni?!
Razorbladekiss e-mail | 2004-02-10 13:49:05 | 1193.
Ville gyerekkora:

Ville Hermanni Valo was born in Helsinki on November 22, 1976. During his childhood and teenage years he lived in Oulunkylä. His family is composed of his father Kari, his mother Anita and his seven years younger brother Jesse, who is a keen amateur of Thai Boxing.
" The hard-on at the Kesoil gas station in Oulunkylä is one of the first things from my childhood which I can remember " says Ville Valo. " I have no recollection of my birth at all. I think I was born at Kätilöopisto hospital, or in any case somewhere in Helsinki. During the first months of my life my family lived in the old part of Valilla, with it's old houses made of wood, then we moved to Oulunkylä, where I lived for the next seventeen years, in a perfectly normal three room flat in a high rise. Then we moved again. I went to school in Oulunkylä.
My childhood was pretty normal. My father used to potter about old cars and my mum has had the same job for 20 years running. They are normal working class people. When I was little, we used to have a lot of pets. We had a dog, who taught me how to walk. His name was Sami. When he died, it was a traumatic experience for me, and I developed allergies and asthma. I am sure this is psycho-somatic, at least I think so. We also had some gold fish, a turtle and all kinds of other animals.
I have never quite understood the guys who say they keep images in their minds from their childhood, like when they were toddlers. Well, I can't remember any of those things. I was only told a lot of stories.
There was this friend of the family, who's name is Jallu, who was and still is a fucking good Elvis imitator. The first "musical" souvenir that my parents recall about me, is from a family party we once had, when around midnight Jallu started to play Are you Lonesome Tonight. In my jumper, I scrambled on all fours to the record rack where the bongos stood, and started drumming in rhythm to the Elvis song. At that moment my parents thought: this was one is going to be a musician.
My first childhood horror souvenir also has to do with Jallu, or rather with his son. Jallu's son was an Iron Maiden fanatic, and at that time I was still very small, just about 4, when I went into his room. It was evening and dark and his room was full of Iron Maiden posters with the Eddie monster and other gloomy stuff. I got scared shitless and ran away. Maybe, even today, I'm still a little afraid of Eddie, just a tiny bit. I had to get over my fear so I could later get to like Iron Maiden.
How old was I, that time at the Oulunkylä gas station where my dad was fixing his car, together with some other guys? Anyway, I was still real small, you could have crushed me with your little finger. At the gas station I saw my first pin-up calendar and instantly got a hard-on. That's really one of my first childhood memories.
On those car repair evenings I mostly amused myself by stuffing nails into the exhaust of my Dad's old Cadillac or Ford. If ever my dad had started the car at such a moment, a lot of people standing behind it, would have gotten killed.
At that time, dad was a taxi driver and used to listen to all kinds of music. Hiski Salomaa, Tuomari Nurmio, Tapio Rautavaara - typical Finnish traditional stuff, no pop music, just old country music and normal songs. A lot of Helismaa and J.J. Cale. Maybe some Elvis, too, from time to time. I still keep my parents' old records: the Rolling Stones, Cat Stevens, some Reggae samplers, John Lee Hooker and Bo Diddley. Most of those records are o.k. Thank god my parents were no Finnish pop music fans. We already have one Danny (a famous Finnish pop singer) in the band, that's enough! My mum tells that when I was a baby and started to cry, my father used to play the song Paratiisi from Rauli Badding Somerjoki. Then he put me on his lap and started dancing. And I stopped crying.
I think all boys are a pain in the ass when they are kids. I can't really remember any stuff from when I was a baby but at school they used to move me from one class to another. I got into fights with boys bigger than myself and tried to play the leading tough guy. I was hyper active and around the age of seven they made me do all kinds of tests, like fixing wires to my head, to capture magnetic signals. But in the end the doctors didn't find anything and I got a special permission to draw in class, because otherwise I wouldn't sit still. I wasn't really bad, just a bit wild. Apart from that nothing special really happened during my school years. Somehow I managed to keep all the hatred and frustrations bottled up inside. There was also some trouble with teenage gangs in my neighborhood. There was the Oulunkylä gang and the gang from the Patola suburb. But I really sailed through all that and my grades at school were quite decent.
In Junior High Maths were almost my favorite. But at first Maths and a teacher named Ekki Falk were a real problem for me. He was really severe. He used to call me to the blackboard to question and to make a fool out of me. At one point, I was fed up with it and I decided I just had to learn the stuff. I invested a lot of time into Maths, and from then on I got straight A's. From then on, I got along well with the teacher and with myself too. At school, Drawing, Music and History were cool subjects. But altogether I think school is a waste of time, except for elementary school where you learn to read and to write, which is important. But school itself has no function. School should only be attended when one is ready to learn something. Like for example when you are thirty and really willing to study. School is just a necessary evil for all young people and everybody just hates it. You learn it all by heart without getting to the real meaning of things.
After Junior High I went to Evening school in Käpylä. I went there a year and a half, and then I stopped because I just couldn't take it anymore. I did not have enough discipline to continue. I was still living with my parents and never quite made it to school. The bus ride was too long. The guitar player Petri Valli of the former Kingston Wall Band was in my English class at the Evening school in Käpylä.
When I was younger I used to draw a lot and went for quite a while to Art school. But then gradually music took all of my time. In 1984, I was 8 years old and listened to Animalize from Kiss. This was the very first record I ever bought. I can thank my cousin Pia for that. I had saved enough pocket money, to buy a record, and I asked her which record she'd recommend. I myself knew nothing about records or record shops. Pia said, Kiss is good, and I went to the record shop and took the record from the shelf where it said "from the TV ad". I did not know much about Kiss, but since my cousin said the band is good, I thought their music should be cool too. Basically, Pia brainwashed me into Rock'n Roll. Had she recommended Schubert for example, the result would have been much different.
I still like the Animalize album. For me personally it's the Kiss record. It often happens that the first record you ever hear, is the one to leave a lasting impression. In my opinion it's one of their most wickedly underrated albums. Later on I bought all of their other records or tapes. But I never got to like their masquerades, I guess because I first got to know the band without it.
In third grade, you could switch to music class. I passed all the tests to start music class and we had to choose an instrument. Because I thought Gene Simmons was so cool, I felt I absolutely had to start playing bass. I just needed the instrument.
Somewhere my parents found a second hand bass, and it was a great moment when they gave it to me. I'm a reasonable person, so I kept that bass all along and just had it checked. It's still fucking good and I still play it. It's a Dia SG Bass copy from the seventies. Later I changed that bass several times for better instruments, but I still remember that I got more pain than pleasure from that bass and the first small amp. My fingers were terribly sore, but still my mother said, now practice goddammit. A couple of times I also banged the thing against the wall. I don't know if my mum wanted me to become a musician, but still it was good that she forced me to practice. This way I learned a lot, even though the practicing bored me like hell. I never played the piano and I have no other classical basic knowledge. I preferred to learn how to play pop and rock instead of something of higher cultural value. My first bass teacher's name was Hannu Talako, he was the teacher of the music class of the school in Oulunkylä. We studied things like reading music. It took a hell of a lot of time till I got to learn something. Then there was the first band. I was in fourth or fifth grade. The band was called B.L.O.O.D., with dots in between the letters like in W.A.S.P. We did not know why they had those dots, but it looked good. With this band we performed once in front of the music class. The other guys where older than me, they were probably already in sixth grade. We played Run to the Hills instrumental from Iron Maiden. The special thing about B.L.O.O.D. was that we had two drummers. One used to play during rehearsals, but he used to have such stage fright that he couldn't perform in front of the public. Then we started to perform at school parties as the Elovena Boys. We played songs from U2 and Dire Straits and I wrote my first song fore the band. We did about five or six gigs together which was actually quite a lot. I only played the bass and never sang. At that time I was around nine or ten. But not everything was just music. I practiced judo for about nine years, starting when I was quite young. My father used to box, he likes that kind of combat sports. Since I didn't want to box, I went to Judo class. I only went once a week, I had something like a green belt and got three medals. Then I gave that up too. I never took part in any competition. Then I started skating and I stuck to that for a real long time. And then I was no longer a child. I went through a shitty adolescence phase, where I used to call my mother a whore constantly. My father forced me to write the word whore a thousand times, so I would check what a bad word it was. So I wrote whore a thousand times and my parents calmed down a bit. The first time I got completely wasted, was when I started seventh grade. I was about thirteen. I was a fairly simple kid, if you compare me to Linde, for example. He got completely plastered for the first time when he was barely six. I also never got into fights or did anything really criminal, music and skating where more important to me. And living in Oulunkylä was not that stressful. Mige used to live in Patola and Linde in East Pakila, there were some kinds of freaks hanging around. I was the kind of kid that grew up wrapped in cotton wood. I tried alcohol for the first time, when I was only two or three. I was taking a bath with my dad, and he was, as usual, drinking his glass of Whisky in the bathtub. I wanted to try it too, and my parents thought, they'd let me, so that I get a trauma for life and will never touch drink again. I took a sip of the whisky and said: "Tastes good, can I have more?" The attempt failed... The first time I got really wasted was when I downed seven bottles of beer and then lay on the playground in Oulunkylä. The second time was funnier, with Linde and the other guys we threw our money together und bought about seven crates of beer. Then we watched the video of The Song Remains The Same by Led Zeppelin, which in Finnish is wisely titled Laulu jää pystyyn = a song stands still. At that time I also had a girlfriend. I used to get bloody drunk, puking all over, and then passed out somewhere. In between I was making out with my girlfriend on the bed and threw up all over her. At one point the cops came because, we made such a racket. Then we escaped into the woods. There we continued boozing, and it all ended up with Linde and his dudes carrying me to East Pakila to the room of a guy called Joonas, who' s parents slept on the floor above. First I went to the loo, to vomit, and then I went upstairs and messed around there. Joonas' father almost beat me up. That was my second time of being completely wasted and the hangover was just as bad. My own parents were really worried about my experiments with booze, but they also understood, that at some point you have to try everything. We often went to the Lepakko, to listen to Punk, once in front of the autonomous youth center we emptied, two bottles of Liebfrauenmilch, warm German white wine. We scotched small bottles of Koskenkorva to our legs. I remember that the security woke me up, lying in a some corner of the Lepakko. The whole place was empty and the band had already performed. I was there lying around in my own vomit. Somehow I got to catch the last bus and also puked in there, then I passed out on the floor in front of the last seat row of the bus. The bus driver hadn't noticed I was still on the bus and drove directly to the terminal. He went fucking mad and picked me up from my vomit and I kept excusing myself over and over. Strangely enough ,I somehow managed to find a taxi. When I got home, from the courtyard I yelled up to my parents to throw me some money to pay the taxi. Then I just dropped onto the bed, with all my clothes on, shaking all over, I was feeling so fucking dizzy. Suddenly the door opens and my parents turn the lights on, point at me, dying of laughter. Much ado about nothing. Of course my parents were worried that something might happen to me. But as I've said, you have to try everything when you're young. Already in elementary school I got interested in girls. But at that stage I showed my interest by throwing pebbles at them. And in a way, l even today I still throw pebbles at them, intellectually. Well I was never the kind of guy to have steady relationships, and in my school years I had no real girlfriends. I just dated some girls sometimes. The first time I had sex was so late, that I don't even want to talk about it. I'm sure people think something completely different about me, and I don't want to disappoint anybody, being the Love-Metal Messenger, that I am. Of course I could pretend that I had sex when I was twelve or seven - the way everybody wants to show off, even though it is all make-believe. Let's just say I was already quite grown up. Until then I got by with the help of my right hand. Now let's go back again in time and to the Pop and Jazz school of Olunkylä. So my first real band was B.L.O.O.D. There we rehearsed the music that was important to us. Meaning Iron Maiden. With the Elovena Boys I rehearsed a lot too, but then came Aurora. There I played the drums and Linde played the guitar. And we seriously started doing our own songs. I was in seventh grade when I met Linde. I went to the school on the border between East Pakila and Oulunkylä and Linde was going to the same school. Because he was guitarist and I was bassist, we sometimes played together. The two of us used to play Charlie Parker or stuff like that. Little by little I got to know the other guys and we often hung around together. Linde was already the same hopeless guy as today. Maybe he is even more introverted today, as silent as a talking man can be. In junior high at the worst times I had six or seven bands running at the same time and at least one rehearsal per day. There were the Jazz and Dixieland bands at school and also Aurora, which always meant beer in excess. We dug Shitter Limited and played their classics, like Anna pillua Helena Pesola (in English meaning something like: Fuck me, Helena Pesola). We also wrote some songs along that line and created a public scandal. That was already quite cool. Our singer, Erkki, who nowadays plays the organ with Ihmepoika, once drank a whole bottle of Koskenkorva followed by some sixty nine percent booze and we had to carry him on stage. He fell on the support of the beams and all the spots fell down, two inches short of my head. All this happened before the first song. The spotlights fell on my drums and everything was fucked up. It took ages to fix everything up again. That was the first band in which we also rocked. Aurora had been rehearsing for about half a year, when we decided to collect money for a class trip, by organizing a hippy party. We had also been busy rehearsing Smoke On The Water from Deep Purple, Purple Haze from Jimi Hendrix and Paranoid from Black Sabbath. The party was to take place a week later and we got all excited because finally something was going to happen. Then Martti Ilmonen, our school director, had a kind of schizophrenic fit and came running into the aula of the school yelling that no way there was going to be a hippy party in his school, cause it was all about smoking hash. That blew the party and since then we hated the man. We even had the permission of our class teacher to collect money, so we could make the trip. for example to Amsterdam to smoke pot. To take revenge, we wrote a song called Martti Ilmonen tunkee kyrpää suoleen (in English something like: Martti Ilmonen puts his dick in the ass). We played that song at the autumn concert and all the other teachers laughed their heads off. People went completely crazy and started throwing chairs around. From then on we were forbidden to play at school concerts in Oulunkylä. In the end we still made it to Amsterdam. We collected the money another way, selling donuts from door to door or so. It was an excursion of the music class and we traveled to Holland passing through Sweden, Denmark and Germany. The idea was to perform at the local schools. In Holland we had three or four performances and the whole trip lasted ten days. Amsterdam was a lot of fun. I had been abroad only once before. In 1991 I went to Thailand with my parents and my younger brother. We celebrated Christmas and the New Year there. That was my first real vacation trip and until today the only one. All other trips somehow had to do with music, touring or promotion. On the school trip to Holland a lot of us discovered themselves. That was the time, when people slowly grew up, like for example some homosexuals revealed themselves and some nerds had complete breakdowns because they became aware that studying is not all there is to life. The trip was a catastrophe in a good way and we partied a lot. We were staying in Utrecht, not far from Amsterdam at a big youth hostel, that had a bar. There we set up everything and in a totally slushed state played some fucking Prog Jazz. This was really weird. In a way the first gig abroad. People climbed onto the roof and did all kinds of stupid shit, the way teenagers do. Of course I smoked some dope there. Well, I had also already tried some before. We had only been in Amsterdam for a couple of hours and had some time left on our own. The teachers gave us twenty guilders each, saying that's the money for your lunch, we meet again here in two hours. At that time I already had dread locks and listened to Reggae. While the others went to MacDonalds, I went into the next Coffee shop and seriously smoked up. The rest of the day went by in a haze. That was my first contact with foreign clean drugs. I'm sure Linde made the same kind of experiences. Because Linde was on the same Amsterdam trip, but not Mige. I already knew Mige then, but he was two years older than me, he was at the Sibelius school and always hanging around with people the same age. I met Mige when I was in third grade, when I started playing bass. He was in fifth grade then. Because Mige also had a bass, we hung around quit a lot, but we just spent all the time playing our basses. Mige lived in Tuusula, so I didn't see him that often. Mige was the same as today. He fucking stunk, because he never really washed himself. Mige has not brushed his teeth in thirteen years. Honestly. And he never had any caries or anything, hard to believe, isn't it? Mige comes from an artistic family. He was a freak, who used to wear two different shoes, with incredibly long filthy hair and incredibly ugly clothes and had the strangest friends. I always considered myself to be a better bass player than Mige and therefore had no problem with him. Mige and I are still like night and day. We are so different, that we can never envy each other for anything. We're both very balanced, but in a different, really bizarre way. When finally I was going to turn eighteen, I moved from home. My parents were paying and I could move into the center of the city. The way it happened was that I didn't follow the medication treatment although I had quite bad allergies and severe asthma, meaning I didn't take the necessary cortisone because I didn't think it useful. Then my parents got a dog, which is still alive. She is a Great Dane named Fido. She was saved because her owner wanted to have her put down, although he himself had kicked her in the head. At that time my cousin Pia was already a full veterinarian. Of course, she noticed that there was nothing wrong with the dog but with it's owner. So we adopted her. Fido was a bit shy at first, but now she gets along with every one in the family. So my parents brought the dog home and we decided to find out if I would have an allergic reaction. It had been years since I had had any problems. But then I had such a heavy asthma attack that I had to be taken by ambulance to the hospital where I spent two weeks on the same station with the lung cancer patients connected to a drip. After this my father rented the apartment as a kind birthday present. He came to the hospital and told me that there was this apartment and of course I was very happy. I moved directly from the hospital to the new flat and my parents could keep the dog. Shit. But still it was the good timing. The apartment was in the posh area, south of Bulevardi. A small place of 23 square meters. I'd rather not give you the exact address because Mige lives there now. It was an incredible feeling to move into your own place. One didn't need to fear the toilet door would open while masturbating, and one could sleep whenever he wanted, listen to music or play it, whenever one felt like it. This was real freedom. For me at least eighteen was a bloody good age, to leave home. I can only recommend it. My parents probably were disappointed when I quit school. But I have a feeling that my dad is more disappointed over the fact that until today I haven't passed my driver's license.

Ha lesz időm akkor berakom magyarul,de szerintem nagyjából mindenki érti aki azért konyít valamit az angolhoz mert nem egy nehéz szöveg szerintem!:))

Razorbladekiss e-mail | 2004-02-10 13:37:31 | 1192.
Hm,nekem most egész jó hangulatom van!;))És elég sok időm is szal írok!

Judit akkor mikor kéne talizni??

Részlet a Synnin Viemaa-ból.

Love Metal

Hosszabb érzések, babyk nélkül
"
2002 tavaszán a HIM új dalokat kezdett el gyakorolni a negyedik albumra, ami egy évvel kés?bb fog megjelenni. (2003 tavaszán) A régi érzéseiket próbálják újra átélni, amikor egyszeruen csak szerettek együtt játszani. De ugyanakkor a dalszövegek világa sötétebbé vált. Nincs több bébi, kedves, drága.
Ville Valo már 2002 tavaszán tudta, hogy milyen dalok lesznek a HIM negyedik albumán. Ville tavasszal írt új dalokat a lemezre, de most néhány régi ötletnek is helyet talált.
Az új album 10 dala néhány demofelvétel során készült el, amiket Hiili Hilesmaa rögzített. A dalok sokkal hosszabbak, mint eddig és az egyik dal hossza több, mint 8 perc. A lemez utolsó dalának választott szám is csak jobb lett, mikor hosszabb lett.
- Most olyan albumot akarunk felvenni, ahol sokkal több érzés van, hosszabb érzések - mondja Ville.
- A 10 dal hosszúsága összesen 50 perc, így ez lesz a HIM leghosszabb albuma. Lehet, hogy lesz 11. dal is. Eloször arra gondoltunk, hogy dupla albumot készítünk. Az egyik cdt gyors számokkal, a másikat lassúakkal raktuk volna tele, de végül rossz ötletnek tunt.
Ville úgy emlékszik, hogy a negyedik albummal visszamennek - bár nem technikailag, hanem a zenéhez való hozzáállásban közelebb kerülnek az elso albumhoz.
- Ugyanazt az örömöt érezzük, mint mikor Tuusulában Migé lakásában 7 órán át teljesen szart játszottunk és nagyon élveztük.
- De ez nem jelenti azt, hogy nem játszanánk garázs-rockot. A HIM nem fejlodik vissza. De idovel elválik. Még nincs kész a lemez, és a dolgok sokszor megváltozhatnak. Ez lehetové teszi, hogy gondolkozhatunk a részleteken is.

- Próbáltam hosszabbá tenni a dalokat és több érzést belevinni, elkerülve a 3 perces pop formátumot, mondja Ville. Ezt a módszert kipróbáltuk az elozo lemezen, és egész jó volt, de most mások a határaink. Éleremben eloször írtam 5 vagy 7 versszakos dalszövegeket, csak mert jó valami újat kipróbálni.
- Az új album szövegei igen sötétek. Az volt a szándékom, hogy provokatívabb és költoibb legyek. És egyik dalban sincs megemlítve baby vagy I love you. Az egyik szabály az volt, hogy ezen az albumon nem lesznek darlingok, babyk és honeyk.

Most valami teljesen mást akartam csinálni. Kurva keményen dolgoztam ezeken az új dalszövegeken, hogy annyira különbözzenek a mostani megszokott szövegektol, amennyire csak lehet. A dalszövegek talán kicsit vallásosabbak, mint eddig és nem annyira kapcsolatokon alapulnak.
Szituációkat mesélnek el, nem annyira személyes dolgokat. Persze személyesek, de nem egocentrikusak. Sokkal bonyolultabb dolgok vannak. Ville azt mondja, hogy ezúttal nem fognak bolondozni a stúdióban, hanem dolgozni mennek oda.

- Az emberek sokszor kérdezték, hogy milyen zenét játszunk és mi az az általunk nevezett "Love Metal". Az új albummal megpróbáljuk megmutatni, hogy mi a love metal, mi a heartagram és mi a HIM. Ezért Love Metal az új album címe. "

Amikor ezt elolvastam,sok mindenre választ kaptam,ezért tartom "hasznosnak"ezt a kis interjút.

death666 e-mail | 2004-02-09 19:30:24 | 1191.
már megint itt vagyok!!!De most csak azért,hogy ezt a két dolgot leírjam:
"The Kiss sweetest
And touch so warm
The smile kindest
In this World so cold and strong..."
Szerintem et gyönyörü!!!
Jah és a másik:
"Mosoly lebegjen arcodon ha fáj is a szíved ne lásson át e fátyolon a tömeg!Ne tudja meg senki ne tudják meg az emberek,hogy a szívnek megszakadni mosolyogva is lehet!"
Ezt csak azért írtam le mert azt hiszem tükrözi a mostani hangulatomat....:((((((((((((((
Most írtam egy jó verset is....
puszzzzszsz

Előzmény: Razorbladekiss (1190.)
Razorbladekiss e-mail | 2004-02-09 19:01:47 | 1190.
Nem nem tuggyák hogy dohányzok azt tudják hogy 7végenként iszok,de a dohányzást nem!

Hehe most megyek tüdőszűrésre...kiváncsi vok az eredményére:pppp

filozofus lélek?ezjó...nekem csak annyi mondott hogy sötét lelkem van....alaptalan rágalom!;))

Előzmény: death666 (1189.)
death666 e-mail | 2004-02-09 17:09:26 | 1189.
öhhmmm!!!Üdv mindenkinek!!!:))
Most igazán ráérek tehát leírom,hogy hogyan ismertem meg a Him-et és miért vált a kedvenc együttesemért!!!azért írok ilyen választékosan mert ma azt mondta az irodalom tanárom,hogy filozofikus lelkem van...Áhhmm...Ehez inkább nem füzök semmit...:))
Tehát a sztorim:még nagyon régen kaptam egy cd-t a volt barátomtól(ez a greatest lovesongs volt).Eleinte félre dobtam a szobámba aztán egyszer rávettem magam és meghallgattam...Egy nagyon kellemes csalódás volt számomra!!!Elsö hallásra a when love and death embrance volt a kedvencem aztán pedig mindet nagyon megszerettem.Azt még hozzáteszem nem tudtam kik az együttes tagjai akkor még egyszer sem láttam öket!(ezt azért írtam ide,hogy nehogy valaki azt gondolja Vile miatt szeretem)Aztán megvettem a többi cd-t is és az elsö kép amit láttam róluk az a razorblade borítója volt.Mindezek után érdeklödtem utánuk cikkeket gyüjtöttem meg ilyesmi.
Én amikor a Him-et hallgatom akkor valamilyen módon más felfogásom van a világról!Jézusom...miket írok!!!
Most megyek mert látom jó sokat írtam és még a végén valaki megunná és nem olvasná végig:))Ezt pedig nagyon nem szeretném!!
Ja Raz nekem nem tudják,hogy cigizek!Neked tudják??
Most már tényleg eltünök!!!
puszi mindenkinek!!!

Előzmény: ville-girl (1182.)
Razorbladekiss e-mail | 2004-02-09 14:59:18 | 1188.
JUDIT MEGKAPTAM A MAILT,CSAK ÚGY LÁCCIK LASSÚ VOLT!:))

Előzmény: death666 (1185.)
Razorbladekiss e-mail | 2004-02-09 12:15:00 | 1187.
Nem semmi!

Nekem is ingadozó,vmikor csak fél doboz,de akár kettő is elmegy ha pl buli van.(megfyek egy egész 7végén át bulizni szerintem tuti hogy elmegy egy karton...najó annyi nem,de kurva sok lesz.

Nem kaptam meg a mailt,majd küld újra lécci!

Amúgy neked tuggyák a szüleid h dohányzol?

death666 e-mail | 2004-02-08 19:17:01 | 1186.
jah ville-girl majd a Te kérdésedre is reagálok csak most tényleg nagyon sietek!!!!

death666 e-mail | 2004-02-08 19:14:56 | 1185.
a bakancs 27000ft volt...erre ment el az összes szülinapinapi pénzem...De megérte!:)
Hogy naponta mennyit szívok??!!ez változó!!
pl.:ha koncerten vagyok akkor akár két dobozzal ha pedig nyugis napjaim élem akkor egyel vagy egy féllel...Szóval ingadozó...Te??
Írtam mailt!!!Elég rövid meg értelmetlen lett mert rohanok törit tanulni De elötte még elszívok egy cigit:))
Nahh puszi!!!

Előzmény: Razorbladekiss (1183.)
Razorbladekiss e-mail | 2004-02-08 17:38:41 | 1184.
Nah mégis írok még mert közben írt ville-girl,aztán arra reagálnék!:))

Én mindig is "sötét lelkű" voltam,és amúgy is van egy rossz természetem(relatív) hogy mindenkinek a szembée megmondom a véleményemet akár jó akárb rossz,és ezért sokan utálnak,de nagyon sokan szeretnek is!Én azt nem tudom hogy mi a fazsnak kell ennyit gürizni az életben ha utána úgyis megdöglünk?...Mondjuk ezen olyan 11-12 éves koromban gondolkodtam,a mostani állásontom az,hogy egyszer élünk és ezért az életet élvezni kell!

A HIM zenéét mindig a hangulatomhoz kötöm,mert mindegyik szám amit hallgatok fölébreszt bennem egy új gondolatot,elémletet vagy akár kedvet is.

Én a Join Me által ismertem meg őket,de akkor nem igazán "kutattam" utánuk csak annyi volt hogyha ment a szám felhangosítottam a rádiot/tévét.
Annál is inkább megfogott a Right Here In My Arms.Elkezdtem az interneten keresgélni az együttesről,és meghallgattam az albumot...elképeztően megfogott és másnap már meg is vettem a Razorblade Romance-ot.Aztán jött hogy az előző albumot is megszerezem a Greatest Lovesongs vol.666-t..és így tovább.
Így a HIM a kedvenvc együttesem már a kezdetektől...
Amúgy előtte meg mostis nagyon szeretem a Black Sabbathot,Guns'n' Rosest és még sorolhatnám...
De a egyetlen 1üttes nem váltott ki még belőlem olyan hatást mint a HIM,és az így is lesz szerintem még sokáig.

Előzmény: ville-girl (1182.)
Razorbladekiss e-mail | 2004-02-08 17:23:20 | 1183.
Semmi baj!

Fél napon keresztül???!!!!Én már tuti hogy öngyilkos lettem volna,nekem már a 4 óra is 4 évnek tűnik!:((Tudom lekéne szokni,dehát nem lehet egykönnyen.Mennyit szívsz naponta?

26soros??Aaaaz igen!Mennyi volt ha nem vagyok indiszkrét?:)

Jajaj ráadásul világoskék pálmálom van ami kurva gyenge!:((De az is jobb mint a semmi!:))
Death,kéne dobnom egy mailt neked,van egy pár dolog amit leírnék,de lusta vagyok belépni a mailboxba!;PP Nah...mingyá' rászánom magam...
Hehe ezen a héten nem volt töri tanár!:))Egy hét töri nélkül maga a paradicsom!:))

Nah,mára szerintem ennyi,puszz!

Előzmény: death666 (1181.)
ville-girl e-mail | 2004-02-08 17:17:25 | 1182.
Nektek mennyiben módosította a HIM a gondolkodásotokat?Nekem sokban. Majdnem a+alakulásuk óta imádom őket és előtte mindenre nyitott voltam most meg visszafogott zárkózott(kissé sötét lelkű).Persze jobb így mert megtaláltam magam,egyéniségem hála Villének!!!!Ti hogy vagytok ezzel?"Ez egy kegyetlen világ csak azért vagyunk itt hogy veszítsünk..."Ti hogy vagytok ezzel?
death666 e-mail | 2004-02-08 15:39:14 | 1181.
Raz tegnap én fél napon kersesztül nem tudtam cigizni...:((Ja és azt még nem is mondtam,hogy miért:anyám felvitt Pestre,hogy megvegyem a bakancsot!Szóval már majdnam meghaltam!!hazafelé már lekapartam a kocsi ajtaját!De végre megvan az új bakancsom!!!26 soros Ciánkális szép fekete bakancs ami faszán felér a térdemig!!!:))Most igazán virul a fejem!!!:))
Azért nem szóltam,hogy mégis megyek föl mert anyámmal voltam és nem lett volna szerencsés akkor talizni amikor ö is ott van....De legközelebb összehozzuk ezt a doglgot(remélem minél elöbb!!!)
Nahh pussszzz

Előzmény: Razorbladekiss (1180.)
Razorbladekiss e-mail | 2004-02-08 14:26:30 | 1180.
Heh emberek szar az élet,de nem tudom hogy mért,talán azért mert pang a tüdőm már 4 órája nem gyújtottam rá!hej!
köszönöm hogy ezt megoszthattam veletek:))

Razorbladekiss e-mail | 2004-02-07 20:21:14 | 1179.
KÖSZÖNÖM SZÉPEN!!!!:)))))))))))

:)))))))))))))))

Előzmény: ville-girl (1178.)
ville-girl e-mail | 2004-02-07 17:35:19 | 1178.
oh megvan az összes HIM dal magyarul!!!!!!!!!A Greatest lovesongs666tól a Love Metal-ig!!!Fantasztikus!!!!!!
Dumalady e-mail | 2004-02-07 13:58:18 | 1177.
nah de jó, BOLDOG NÉVNAPOT + SZÜLINAPOT!
"Kicsi vagyok,
Székre állok,
B@sszátok +
Íccse látok!"

:)

Előzmény: death666 (1173.)
Dumalady e-mail | 2004-02-07 13:52:38 | 1176.
chessze meeeg...
(nagyon élénk hangulatokba vagyunk)

ma láttam a premier plánét, amelyikben visszafele beszél, csak úgy jáccák le hogy...na mind1, és 1X azt írtam neki mailbe(levelezünk), hogy légy rossz, mint ahogy ide is szoktam néha...erre a végén így köszönt el a nézőktől...affranc...most mindenki ezt fogja csinálni...mind1...

huhh...még yoo h nem yött a héten az a buzi balzs
mer akkor névnapot kivánt vóna, aztán jól néztünk vóna ki...jah, dóra vok, h ércsétek...

Razorbladekiss e-mail | 2004-02-07 11:02:40 | 1175.
Ismét hatalmas a punnyadás!

:))Judit,mis is tegnap ünnepeltünk rendesen!:))És malesz az after party!;)))Már megint többet ittam a kelleténél,de gondolom ezzel Te is így voltál!;)))

Najó most megyek,mivel nincs mit írni!pussz!

Razorbladekiss e-mail | 2004-02-06 14:37:37 | 1174.
Semmi gond,de majd írd le az időpontot!:))

Ez tök jó,hogy egy napon van,és s kivánok BOLODG SZÜLETÉSNAPOT!Sok puszi!:))

Előzmény: death666 (1173.)
death666 e-mail | 2004-02-05 19:51:45 | 1173.
Raz!!Most néztem,hogy holnap van a névnapod,pont az én szülinapomon!!!:)))Ez tök jó....
Szóval csak azt akartam írni,hogy BOLDOG NÉVNAPOT!!!!!
azért írtam ma met holnap nem biztos,hogy fel tudok ide jönni,mert holnap már délután elkezdünk kocsmázni,hiszen szülinapom lesz!és ilyen nap csak egyszer van egy évbe!;))
pusszzz

death666 e-mail | 2004-02-05 15:28:59 | 1172.
Raz a Rasmust én is utálom....
Bocsi de csak holnap tudom megmondani pontosan,hogy hánykor tudunk találkozni!!!De így nagyjából ha minden igaz akkor 11 körül vagyunk ott!!!Mégegyszer bocs,hogy csak a legutolsó pillanatba tudom pontosan de az a baj,hogy nem csak tölem függ,hogy mikor megyünk!!!puszi

Előzmény: Razorbladekiss (1171.)
Razorbladekiss e-mail | 2004-02-05 14:40:57 | 1171.
ja és ugye az együttesek:
Nagyon szeretem a 69 eyes-t,nem tudom hogy Sztocsin kívül még ki ismeri/szereti...akkor Dream Theather,Manson,Evanesnece,Black Sabbath,Tankcsapda és még sorolhatnám...

Amelyik együttesre mostanság nagyon ki vagyok az a Rasmus...fúú valami eszméletlenül gyűlölöm azt az együttest...bocsesz ha vkinek teccik..

Razorbladekiss e-mail | 2004-02-05 14:29:57 | 1170.
ki mondta neked ezt a hülyeséget,hogy csak a HIM-et szeretjük???

Sztocsi,megpróbálom a jövő hét végére talán küldeni a fordítást,és utána+ hozzálátok egy másikhoz!:))És igérem hogy nem hanyagolom annyira a sulit!:))

Előzmény: mandragora (1169.)
mandragora e-mail | 2004-02-05 11:07:10 | 1169.
Írjatok nekem! Ki az aki nem csak a HIM-et szereti???
death666 e-mail | 2004-02-04 18:14:20 | 1168.
ville-girl!a dalszövegeket bármelyik magyar weboldalon megtalálod!:))
jahh....hogy mit szeretek a Him-en kívül!!??:Cradle Of Filth,Marilyn Manson,Dimmu Borgir,Pantera,Dream Theater,Metallica stb.
Most megyek puszi mindenkinek!!!!

Előzmény: ville-girl (1164.)
death666 e-mail | 2004-02-04 16:56:00 | 1167.
hell!!!
szerintem ha csetelni akarunk akkor a http://trefort.net-re menjünk!!!az sokkal jobb lehet saját szobát csinálni meg ilyen hülyeségeket!De persze ez csak egy ötlet volt...
ville-girl talán láttad a kárhozottak királynöjét???????????????????

Előzmény: ville-girl (1166.)
ville-girl e-mail | 2004-02-04 15:31:24 | 1166.
imádlak titeket akkor vasárnap este tali a www.cset.hu-n?írjatok nekem vmit!!!!!Szeretlek titeket!!!!Csók a nyakatokra üdv:Drakula(Lestat)
Dumalady e-mail | 2004-02-04 15:29:21 | 1165.
jahj gyerekek megnéztem pár számot a deep shdows...ról és...most hallgatom a cödöt..

a pretendingben mintha nekem is fújta volna a szél az arcomat...hhhhh....+minden
megyek a hotlyrics.netre:)

ville-girl e-mail | 2004-02-04 15:06:17 | 1164.
A cset.hu bejön nektek?mert bizonyos időnként pl.vasárnap esténként elfoglalhatnánk mert úgyis van ott egy csomó üres szoba!
Úgy szeretnék veletek talizni!!!!!!és honnan van meg nektek a Funeral of Hearts magyarul?Mit szerettek még a HIMen kívül?Én HIMfan vagyok de azon kívül még nagy Depresszio rajongó is.Bejön még a Rasmus+Evanesence is.

ville-girl e-mail | 2004-02-04 15:01:24 | 1163.
Szervusztok!bocs a taplóságomért hogy egy L-lel írtam Ville nevét!Mint mondtam érdekes vagyok...
sztocsi e-mail | 2004-02-04 14:47:14 | 1162.
Szia Razor!
Nem sürgős annyira! Emiatt ne hanyagold a sulit :)) Majd küldd át, ha jónak tartod!
Ez is óriási segítség, hidd el! Sok a munka, és kevesen vagyunk... De majd lesz valahogy! :)

A letöltések alatt mit értesz? Mert pl mp3, vagy video nem hiszem, hogy lesz... Egyrészt a copyright miatt, másrészt meg kicsi ahhoz a tárhely. De arra gondoltunk, hogy ilyen kis extrák lennének, pl. skinek, különböző játékok, stb...

Razorbladekiss e-mail | 2004-02-03 16:52:06 | 1161.
Szia Szorcsi!
Nem beszéltem Gabival azóta,az interjút msot fordítom,szal azt még egy ideig nem fogom küldeni,majd ha tökéletesítem a fordítást!;))
Szerintem egy pár hét és kész van,bocs ha sokáig tart,de tudod ott a suli is meg minden és azért nem vagyok perfekt angol!:))

Előzmény: sztocsi (1156.)
Dumalady e-mail | 2004-02-03 12:54:59 | 1160.
kösz a kiejtést, én is így mondom...akkor mégiscsak igazam van...áhá!
Dumalady e-mail | 2004-02-03 12:51:44 | 1159.
(a kezével vaszekszik, az ujjával játszik, veri a fejét a padba sötöbö)
Dumalady e-mail | 2004-02-03 12:50:39 | 1158.
ismerek 1 akkora parasztot, hogy még a vattacukrot is kolbász köré tekerve kéri, komolyan!beordította az of órán, hogy balázs szerelmet vallott nekem...bazdmeg...
aztán mondtam, h nem teljesen komplett a gyerek azért nem...hey nem vagyok köteles beszámolni róla...1ébként is aott van zoli hehe...úgyhogy szívta!heh...nemmintha...csakkhácc...mind1.

Dumalady e-mail | 2004-02-03 12:46:34 | 1157.
a tali nem megy, just itt, de ide nem gyün közvetlen vonat, de a nyár max ott lenne jó, de az kjó lenne, mert holiday, +minden...
de értelmes volt ez most...:)
tegnap láttam hogy a mjúzikmakszon meg a the sacrament, de anyu benn volt, és el kellett vinnem, ehogy elkezdjen ott papolni nekem...akkor álomba sírtam magam...kjó lehetett el tudjátok képzelni...limp bizkit koncert lesz, valószínűleg akkor, mikor kezdődik, megy + sötöbö, akkor itt ülök majd, és depresszióba esem...kjó ez is...
nah, mind1, legyetek rosszak...

jah, és jó lenne ha letöltések is mennének azon az oldalon!hello!

sztocsi e-mail | 2004-02-03 10:30:27 | 1156.
Szia Razor! :)
Beszéltél Gabival azóta?
Én így hirtelen az interjúknak örülnék a legjobban! :) Le is fordítottad őket, vagy eredeti nyelven vannak?
Na, szal (kicsit szét vagyok esve...) interjúkat küldjél légyszi! :)

Kösssszi! :)
sztocsi

Előzmény: Razorbladekiss (1137.)
death666 e-mail | 2004-02-02 20:43:45 | 1155.
Livi a jegyet a Ticket Express-nél tudod megvenni!
Itt egy telefonszám:06-1/312-00-00.

Előzmény: Livi (1154.)

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  
26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  

Az itt olvasható hozzászólásokért a szerkesztőség nem vállal felelőséget.